Reklamacja
Dbamy, aby każdy produkt, wysyłany przez nas – nie posiadał wad oraz spełniał warunki najwyższej jakości.
Reklamacje należy kierować na adres naszej siedziby 15-729 Białystok, ul. Popiełuszki 16.
Produkt należy wysłać wraz z jego oryginalnym opakowaniem, kopią dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia do siedziby sklepu.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia do siedziby sklepu.
Wzór druku reklamacji:
Formularz reklamacyjny PDF
Zakupy dokonywane w sklepie Aloe Premium są szybkie i bezpieczne
- Zgodnie z polskim prawem, Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Zwracany produkt nie może posiadać śladów używania – musi być fabrycznie zapieczętowany, w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Gwarantujemy zwrot gotówki przelewem bankowym na konto. Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotu towaru.